H ΠΟΣΠΕΡΤ εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στον απολυμένο Ανδρέα Μήτση, ο οποίος έχει προσφύγει ενάντια στη διοίκηση της Infoassist με αίτημα την επαναπρόσληψή του και την καταβολή των δεδουλευμένων του.
Στις 30 Απριλίου 2011 ο Ανδρέας Μήτσης, υπάλληλος της Infoassist και επί τρεισήμισι χρόνια εργαζόμενος ως «επινοικιαζόμενος» για λογαριασμό της Vodafone στο τμήμα τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης πελατών, με ενεργό ρόλο στις κινητοποιήσεις του επιχειρησιακού Σωματείου της Vodafone, απολύθηκε και από τις δύο εταιρείες με την δικαιολογία της περικοπής προσωπικού. Η απόλυση αυτή ήρθε μετά την συμμετοχή και ενεργό υποστήριξή του στην επιτυχημένη 24ωρη Πανελλαδική Απεργία του Επιχειρησιακού Σωματείου της Vodafone στις 24/03/2011 ενάντια στις απολύσεις/εξωθήσεις σε «παραίτηση» που εξαπέλυσε η Διοίκηση της Vodafone στην Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ο Ανδρέας Μήτσης προχώρησε μαζί με το Επιχειρησιακό Σωματείο της Vodafone σε καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας της παράνομης και καταχρηστικής απόλυσής του από την Infoassist, ζητώντας την ανάκλησή της και την καταβολή των δεδουλευμένων του. Στη συζήτηση της εργατικής διαφοράς στις 21 Ιουνίου 2011, ο εκπρόσωπος της Infoassist απέδωσε την απόλυσή του στη «γενικότερη ύφεση». Ο ισχυρισμός του όμως δεν ευσταθεί αφού πρώτον, ο Ανδρέας Μήτσης είναι ο μοναδικός εργαζόμενος που απολύθηκε από την Infoassist στη συγκεκριμένη περίοδο, και δεύτερον, έκτοτε η Infoassist έχει κάνει δεκάδες προσλήψεις, χωρίς όμως να τον επαναπροσλάβει σε κάποια από αυτές τις θέσεις.
Στις 22 Ιανουαρίου 2014 εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή του Ανδρέα Μήτση και η διεκδίκηση της ανάκλησης της απόλυσής του και της καταβολής των δεδουλευμένων του.
Η ευθύνη της απόλυσης ανήκει τόσο στην Infoassist όσο και στη Vodafone. Η διοίκηση της Vodafone δίπλα στους δικούς της υπαλλήλους απασχολεί εκατοντάδες «επινοικιαζόμενους» εργαζόμενους από διάφορες εταιρείες (συμπεριλαμβανομένης και της Infoassist). Ενώ όλοι οι εργαζόμενοι κάνουν την ίδια δουλειά, οι «επινοικιαζόμενοι» δεν έχουν συλλογική εκπροσώπηση και δεν καλύπτονται από την Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της Vodafone, με αποτέλεσμα να εργάζονται με πολύ χειρότερους όρους (χαμηλότεροι μισθοί, ατομικές συμβάσεις, συχνά ορισμένου χρόνου ενός και δύο μηνών κλπ.). Έτσι προσπαθούν να διαιρούν τους εργαζόμενους, να υπονομεύουν και να αποδυναμώνουν τους αγώνες και τις συλλογικές διεκδικήσεις.
Αυτή είναι η πραγματική αιτία της απόλυσης του Ανδρέα Μήτση.
Η ΠΟΣΠΕΡΤ στηρίζει τον αγώνα του Ανδρέα Μήτση και απαιτεί τη δικαίωσή του με την άμεση ανάκληση της απόλυσής του από την Infoassist και την καταβολή των δεδουλευμένων του.
Στις 30 Απριλίου 2011 ο Ανδρέας Μήτσης, υπάλληλος της Infoassist και επί τρεισήμισι χρόνια εργαζόμενος ως «επινοικιαζόμενος» για λογαριασμό της Vodafone στο τμήμα τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης πελατών, με ενεργό ρόλο στις κινητοποιήσεις του επιχειρησιακού Σωματείου της Vodafone, απολύθηκε και από τις δύο εταιρείες με την δικαιολογία της περικοπής προσωπικού. Η απόλυση αυτή ήρθε μετά την συμμετοχή και ενεργό υποστήριξή του στην επιτυχημένη 24ωρη Πανελλαδική Απεργία του Επιχειρησιακού Σωματείου της Vodafone στις 24/03/2011 ενάντια στις απολύσεις/εξωθήσεις σε «παραίτηση» που εξαπέλυσε η Διοίκηση της Vodafone στην Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ο Ανδρέας Μήτσης προχώρησε μαζί με το Επιχειρησιακό Σωματείο της Vodafone σε καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας της παράνομης και καταχρηστικής απόλυσής του από την Infoassist, ζητώντας την ανάκλησή της και την καταβολή των δεδουλευμένων του. Στη συζήτηση της εργατικής διαφοράς στις 21 Ιουνίου 2011, ο εκπρόσωπος της Infoassist απέδωσε την απόλυσή του στη «γενικότερη ύφεση». Ο ισχυρισμός του όμως δεν ευσταθεί αφού πρώτον, ο Ανδρέας Μήτσης είναι ο μοναδικός εργαζόμενος που απολύθηκε από την Infoassist στη συγκεκριμένη περίοδο, και δεύτερον, έκτοτε η Infoassist έχει κάνει δεκάδες προσλήψεις, χωρίς όμως να τον επαναπροσλάβει σε κάποια από αυτές τις θέσεις.
Στις 22 Ιανουαρίου 2014 εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή του Ανδρέα Μήτση και η διεκδίκηση της ανάκλησης της απόλυσής του και της καταβολής των δεδουλευμένων του.
Η ευθύνη της απόλυσης ανήκει τόσο στην Infoassist όσο και στη Vodafone. Η διοίκηση της Vodafone δίπλα στους δικούς της υπαλλήλους απασχολεί εκατοντάδες «επινοικιαζόμενους» εργαζόμενους από διάφορες εταιρείες (συμπεριλαμβανομένης και της Infoassist). Ενώ όλοι οι εργαζόμενοι κάνουν την ίδια δουλειά, οι «επινοικιαζόμενοι» δεν έχουν συλλογική εκπροσώπηση και δεν καλύπτονται από την Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της Vodafone, με αποτέλεσμα να εργάζονται με πολύ χειρότερους όρους (χαμηλότεροι μισθοί, ατομικές συμβάσεις, συχνά ορισμένου χρόνου ενός και δύο μηνών κλπ.). Έτσι προσπαθούν να διαιρούν τους εργαζόμενους, να υπονομεύουν και να αποδυναμώνουν τους αγώνες και τις συλλογικές διεκδικήσεις.
Αυτή είναι η πραγματική αιτία της απόλυσης του Ανδρέα Μήτση.
Η ΠΟΣΠΕΡΤ στηρίζει τον αγώνα του Ανδρέα Μήτση και απαιτεί τη δικαίωσή του με την άμεση ανάκληση της απόλυσής του από την Infoassist και την καταβολή των δεδουλευμένων του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου