Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Άθλια παραπληροφόρηση για στοχοποίηση εργαζομένων


Απίστευτο ολίσθημα σημειώθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΝΤ1, το βράδυ της Δευτέρας, όταν σε ρεπορτάζ που ανέφερε τους χώρους που θα γίνουν απολύσεις, αναφέρθηκε και η ΕΡΤ των 7.000 εργαζομένων. Μάλιστα για να εμπεδώσουμε το νούμερο, βγήκε και σε κάρτα. "Λεπτομέρεια" για τους συντάκτες όχι του ρεπορτάζ, αλλά της αμάσητης προπαγάνδας, ότι οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, είναι κατά 4.000 λιγότεροι από το νούμερο που έδωσαν στη δημοσιότητα για να φτιάξει κλίμα. Τόση ξεδιαντροπιά πιά....

Δεν υπάρχουν σχόλια: