Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Επιστολή προς το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ

Προσθήκη λεζάντας
Αξιότιμοι κ.κ. Πρόεδρε και μέλη του διοικητικού συμβουλίου,

είμαι ασφαλισμένη του ΕΔΟΕΑΠ και μέλος της ΕΣΗΕΑ, πρόσφατα άνεργη μετά από 13 χρόνια στη "Βραδυνή". 
Την περασμένη εβδομάδα υπέπεσε στην αντίληψή μου δημόσια επιστολή μέλους του δ.σ. του ΕΔΟΕΑΠ για το γυμναστήριο του Οργανισμού που αν μη τι άλλο με εξέπληξε δυσάρεστα.
 
Την περίοδο της απόλυσής μου, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, άρχισα να υποφέρω από οξεία οσφυαλγία που οφείλεται σε μορφή δισκοπάθειας. Ο ορθοπεδικός του ΕΔΟΕΑΠ, κ. Αγγουλές, μού συνέστησε εκτός από φυσικοθεραπείες -τις οποίες και έκανα- θεραπευτική γυμναστική. 
 
Από τον Ιανουάριο ξεκίνησα να πηγαίνω εντατικά κάθε απόγευμα στο γυμναστήριο του Οργανισμού και οφείλω να σας ομολογήσω ότι σχεδόν μετά από ένα μήνα βελτιώθηκε η κατάστασή μου κατά πολύ και μπορώ να σας πω πια -βρίσκομαι στον τέταρτο μήνα άσκησης- ότι έχει αντιμετωπιστεί πλέον το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο: τη θεραπευτική γυμναστική. Δεν το περίμενα. Αν με ρωτούσαν πριν από ένα χρόνο για το γυμναστήριο του Οργανισμού ίσως και να το θεωρούσα πολυτέλεια, όχι πια. 

Αντιλαμβάνεστε την έκπληξή μου διαβάζοντας την επιστολή. Θεώρησα σωστό να καταθέσω αυτό που ζω εγώ, χωρίς άλλη σκοπιμότητα πλην του να μείνει ανοιχτό το γυμναστήριο που βοήθησε και βοηθάει ακόμα όχι μόνο εμένα αλλά και δεκάδες συναδέλφους που χρήζουν θεαραπευτικής άσκησης.
Προσβλέπω να ενσκήψετε στο θέμα με τη σοβαρότητα που απαιτείται για ένα ζήτημα που αφορά όχι μόνο την αντιμετώπιση του πόνου σε σοβαρά μυοσκελετικά και άλλα προβλήματα, αλλά και τελικά την εξάλειψη των συμπτωμάτων τους.

Με συναδελφική εκτίμηση,
Σταυρούλα Σκαλίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια: