Αν δεν κάνουμε λάθος τα ημερολόγια της ΕΣΗΕΑ τυπώνονται για τα μέλη της (και
πληρώνονται από αυτά μέσω των συνδρομών) , άντε και για λόγους δημοσίων σχέσεων να δικαιολογήσουμε και τη χορήγηση μερικών σε
αδελφά σωματεία των ΜΜΕ. Από το να συμβαίνουν όμως φαινόμενα σαν αυτό που μας ενημέρωσαν
τηλεφωνικά και αγανακτισμένοι, συνάδελφοι, υπάρχει κάποια απόσταση.
Συγκεκριμένα μας είπαν ότι σε εκπομπή του BHMA FM, (κατονομάζοντάς μας τους Β. Χιώτη, Ν. Παπαδόπουλο και τον συμμετέχοντα Άδωνι Γεωργιάδη, αλλά και άλλο ένα πρόσωπο που δεν πρόλαβαν να συγκρατήσουν το όνομά του), ότι καλούσαν ακροατές να στείλουν SMS με χρέωση τουλάχιστον ένα ευρώ, για να πάρουν ένα από τα δέκα ημερολόγια της ΕΣΗΕΑ που είχαν.
Δημόσιες σχέσεις με τους ακροατές και έσοδα για εταιρεία (άρα εμπορική πράξη), με χρήση των ημερολογίων που πληρώσαμε από τις συνδρομές μας.
Προφανώς δεν φταίει ούτε το μορφωτικό που τα τύπωσε, ούτε οι εκπρόσωποι που τα πάνε (και σωστά) στους χώρους δουλειάς, αλλά όσοι συμπεριφέρονται, λες και τα υλικά της ΕΣΗΕΑ είναι τσιφλίκι τους. Αν αύριο κάνουν το ίδιο άλλες 30 εκπομπές, ποιό θα είναι το αποτέλεσμα?
Συγκεκριμένα μας είπαν ότι σε εκπομπή του BHMA FM, (κατονομάζοντάς μας τους Β. Χιώτη, Ν. Παπαδόπουλο και τον συμμετέχοντα Άδωνι Γεωργιάδη, αλλά και άλλο ένα πρόσωπο που δεν πρόλαβαν να συγκρατήσουν το όνομά του), ότι καλούσαν ακροατές να στείλουν SMS με χρέωση τουλάχιστον ένα ευρώ, για να πάρουν ένα από τα δέκα ημερολόγια της ΕΣΗΕΑ που είχαν.
Δημόσιες σχέσεις με τους ακροατές και έσοδα για εταιρεία (άρα εμπορική πράξη), με χρήση των ημερολογίων που πληρώσαμε από τις συνδρομές μας.
Προφανώς δεν φταίει ούτε το μορφωτικό που τα τύπωσε, ούτε οι εκπρόσωποι που τα πάνε (και σωστά) στους χώρους δουλειάς, αλλά όσοι συμπεριφέρονται, λες και τα υλικά της ΕΣΗΕΑ είναι τσιφλίκι τους. Αν αύριο κάνουν το ίδιο άλλες 30 εκπομπές, ποιό θα είναι το αποτέλεσμα?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου