Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

Από τα υποπροϊόντα στον αγώνα για εναλλακτική ενημέρωση


Aν οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ (όσοι έχουν απομείνει και όποτε και με όσα "πληρώνονται") έχουν βυθιστεί στη φτώχεια, τότε για το εκπεμπόμενο προϊόν η δημοσιογραφική και πολιτιστική φτώχεια, είναι διαρκείας.

Ποτέ δεν υπήρξαν τόσα πολλά ΜΜΕ με τόσες λίγες διαφορές στο τί διαφορετικό έχει να προσφέρει το καθένα. Από την προπαγάνδα των τροίκανών επιτελείων, έως τον "πολιτισμό" των επαναλήψεων σήριαλ της "αρχαίας εποχής".
Υποστελεχωμένα σε προσωπικό, με εργασιακές σχέσεις αθλιότητας, υποκατέστησαν το ρεπορτάζ με τα non paper των κομματικών επιτελείων και τις "διαρροές".

Το ζήτημα μιας άλλης ποιότητας ενημέρωσης και της παραγωγής πολιτισμού είναι θέμα αιχμής, μαζί με τα εργασιακά ζητήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: