Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Mπράβο στην Κατερίνα


Διευκρινίσεις σχετικά με αναφορές στην ΕΡΤ και τους εργαζόμενούς της 

Αθήνα, 29 Μαρτίου 2013

Με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι αναφορές μου στην ΕΡΤ, που δημοσιεύθηκαν αποσπασματικά από πρόσφατη συνέντευξή μου, έχουν προκαλέσει την δυσαρέσκεια των εργαζομένων της.
Τιμώντας τη συνεργασία μου με την ΕΡΤ και σεβόμενη όλους τους εργαζόμενους σε αυτή επιθυμώ λοιπόν να ξεκαθαρίσω τη θέση μου δηλώνοντας ότι ουδέποτε είχα σκοπό να θίξω ούτε την ΕΡΤ ούτε τους εργαζομένους της.
Απεναντίας, θεωρώ ότι όπως συμβαίνει σε όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις, η συντριπτική πλειοψηφία των υπαλλήλων εργάζεται σκληρά κάτω από τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες της σημερινής συγκυρίας. Αυτό που εννοούσα ωστόσο, δεν ήταν τίποτε άλλο πέρα από την κοινή διαπίστωση ότι η ΕΡΤ, στην επώδυνη εποχή που έχουμε ήδη εισέλθει, εποχή που απαιτεί τη βιώσιμη ανάπτυξη των δημόσιων οργανισμών, οφείλει να αξιοποιήσει πρωτίστως το μέγιστο κεφάλαιο της, τους ίδιους τους εργαζόμενους της που την απαρτίζουν.

Επιπλέον, ακόμη μεγαλύτερη λύπη μου προκαλεί το γεγονός ότι κάποιοι θεωρούν ότι αποτέλεσα προσωπικά «μέσο στοχοποίησής τους». Θέλω να τονίσω ότι η προσωπική μου ηθική δε θα μου επέτρεπε σε καμία περίπτωση να γίνω φερέφωνο και «όχημα» κανενός για την στοχοποίηση μάλιστα ανθρώπων των οποίων τη δουλειά σέβομαι και θαυμάζω.

Με αυτή τη διευκρίνιση, ευελπιστώ να λυθεί η όποια παρεξήγηση αφορά στις δηλώσεις μου σχετικά με την ΕΡΤ και τους ανθρώπους που τη στελεχώνουν.

Με εκτίμηση,
Κατερίνα Γερονικολού

Δεν υπάρχουν σχόλια: