Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Όταν οι τροϊκανοί παριστάνουν τους σιίτες μουσουλμάνους



Όσο η κλεψύδρα των εκλογών αδειάζει ανάποδα και ανεξάρτητα με την όποια ημερομηνία αυτές γίνουν, θα πληθαίνουν οι εμφανίσεις βουλευτών του μνημονιακού-κυβερνητικού μπλοκ, που θα παρουσιάζονται σαν «αντιρρησίες συνείδησης» και θα «αυτομαστιγώνονται» δημοσίως σαν σιίτες μουσουλμάνοι (οι τελευταίοι πάντως το κάνουν στ΄ αλήθεια), μήπως και κοροϊδέψουν κανένα, αφού έχουν ψηφίσει βεβαίως όλα τα αντεργατικά τροϊκανά εκτρώματα στη Βουλή.


Μερικές πιθανές ατάκες από τα δημόσια «αυτομαστιγώματα», θα μπορούσαν να είναι:

«Λάθος οι οριζόντιες περικοπές», «εγώ τα έλεγα του Παπανδρέου», «έκανα αντίσταση για την ΕΡΤ και το ΑΠΕ, δεν είπα καλημέρα του Μόσιαλου, όταν συναντηθήκαμε στο ασανσέρ», «εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου στη συνεδρίαση του ΚΤΕ και χτύπησα δυνατά το χέρι μου στο έδρανο», «δεν είχε καλούς συνεργάτες ο πρώην πρωθυπουργός, τα λέγαμε εμείς», «από τη στεναχώρια μου για το χαράτσι στη ΔΕΗ δεν πήγα το βράδυ που το ψήφισα στο αγαπημένο μου σούσι μπαρ γιατί μου είχε κοπεί η όρεξη», «ψήφισα γιατί έλαβα διαβεβαιώσεις που όμως δεν ίσχυσαν», «όταν πετσοκόψαμε τις συντάξεις των χαμηλοσυνταξούχων, έπαθα κατάθλιψη, δεν πήγα για καφέ στο Κολωνάκι» κλπ

Από κοντά πάντα και κάποιοι «πρόθυμοι» να ακούσουν, να δικαιολογήσουν και να προσαρμόσουν συνδικαλιστικές τακτικές, ώστε να γίνουν πιο ανώδυνες για την κυβέρνηση-έκτρωμα, μήπως και "τσιμπήσουν" και κανένα πόστο στην επόμενη μέρα των εκλογών.

Δεν τσιμπάμε, δεν ελπίζουμε σε αυτούς, τους τιμωρούμε με πολιτική απομόνωση, οργανωτική συρρίκνωση και εκλογικά μαυρίσματα.
Πιστεύουμε, ελπίζουμε, επενδύουμε μόνο στους αγώνες μας, ανατρέπουμε την τρόικα, τις επιλογές της και όσους τις στηρίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: